Ke stažení

  • Reklamační protokol
  • Formulář "Reklamační protokol" můžete použít v případě vady některého z dodaných výrobků. Stačí vyplnit pouze adresu, telefonní číslo a e-mail, dále název reklamovaného výrobku, číslo dokladu o nákupu a datum nákupu. Dále stručně popiště závadu. Pokud máte nějakou poznámku k reklamaci, můžeteji napsat do políčka Poznámky k přijetí výrobku. Ostatní pole nevyplňujte. Je vhodné si také přečíst základní podmíky reklamace. V případě dotazů k reklamaci volejte 604 106 987 nebo pište na velkoobchod@jezirkabanat.cz. Vyplněný protokol přiložte k reklamovanému výrobku a zašlete i s kopií dokladu o nákupu na adresu uvedenou v kolonce Prodávající.
  • Odstoupení od smlouvy
  • Formulář odstoupení od smlouvy můžete použít v případě, že výrobek, který jste koupili prostřednictvím našeho e-shopu nesplňuje Vaše představy. Podmínky pro odstoupení od smlouvy jsou uvedeny ve formuláři.
Banner
Banner
JEZÍRKA BANAT®, s.r.o. se sídlem Hněvotín 540, PSČ 783 47, Hněvotín, IČ 278 13 070, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 52528, odkaz na OR

Největší speciálka v ČR a SR, široký výběr

  • většinu zboží máme skladem a doručujeme do 24 hodin
  • jsme silná společnost s vlastními sklady a kapitálem
  • v kamenné prodejně se můžete na vše důkladně podívat a ihned odvézt
  • profesionální obsluha s praxí Vám vždy poradí
  • balné neúčtujeme, poštovné při objednávce nad 2.500 Kč platíme za vás
  • nejsme vázáni na žádnou značku, nabízíme jen to nejlepší, co je na trhu
  • máme zkušenosti, neprodáváme jen z katalogu
  • komunikujeme se zákazníky při nedostatcích
  • novinky na trhu - sledujeme nejnovější trendy a technologie
  • rychlé vyřízení reklamace
  • poskytujeme servis a náhradní díly
  • jsme průkopníci v oboru, máme tradici
  • recenze na heuréce
  • mnoho referenčních akcí
  • jezírka nás baví